Early bird!!!

Sitter och dricker mig hog pa kaffe och laser bloggar sahar pa morgonkvisten. Gick upp halv sju aven fast vi inte aker forran klockan 9 bara for att hinna saga hejda till pappa och forsakra mig om att inte forsova mig. Jag skall INTE stressa till detta flyget! Fran och med nu ska jag alltid aka hemifran ungefar sju timmar fore avgang for att vara HELT saker pa att undvika forseningar och stress och panik.

Nar jag akte till Sverige senast var jag mycket mycket nara att missa det helvetes plastiga Ryan-planet, eftersom taget till Stratford var nat sa in i helvete forsenat. Och inte nog med det, nar jag val kom pa bussen hamnade vi i en snigellangsam ko pa motorvagen pa grund av en helvetes olycka. Varfor maste folk krocka och krascha bilar och stanga av filer nar JAAAAG har en tid att passa?? Sa helvetes sjalviskt (tankte jag da, i mitt egocentriska panikslagna ursinne).

Sa nu javlar! En och en halv timma kvar och jag har packat, atit och till och med fatt pa mig lite ansikte. Sa vad gora nu? Nat kul pa Nyhetsmorgon? Men forst mera kaffe *STIRRIG*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback