Varmt eller??

Jag VEEEEET att man inte ska klaga pa varmen efter den dar helvetiska vintern med typ 40 minusgrader och metersno och allt vad det var, och JA jag ar tacksam att det gar mot lite varmare tider. Men nar man vaknar klockan nio en sondagsmorgon av att man SVETTAS som en liten gris och knappt kan andas och hela rummet stinker av svettiga manniskor TROTS heloppna fonster sa blir sommaren LIIIITE jobbig.

Att oppna fonstren hjalper foga, eftersom det ar varmare ute an inne. Dessutom far man in allas grill/curry/sop-lukter och all musik som alla coola ungar blastar fran sina bilar och allt skrik och tut fran arga bilister fran motorvagen och allt skrik fran de stackars barnen som bor haromkring som tvingas spela fotboll pa parkeringsplatserna och mellan soptunnorna eftersom det inte finns nagra lekplatser i narheten. 

Men NEJ, jag ska forsoka att inte klaga. Med lite solsken och grona trad ser ju till och med Park View Rd estate inte jattefult ut.




(Har forsoker jag illustrera utsikten fran verdagsrumsfonstret. Inte det lattaste med webcam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback