Rainy Sunday

Det har sporegnat och stormat hela natten, och det fortsatter idag. Jag har inget emot regn, speciellt inte som jag har en fikadejt och nagra affarer planerade for idag (perfekt vis att spendera en gratrist dag), men man maste ju TA SIG till tunnelbanan, och sen TA SIG fran fiket till affaren etc. Gummistovlar ager jag inga och mina sma ballerinas lar vara genomblota in no time.

Anyhows. Jag lyckades kopa ett par sandaler som saknade en av de dar remmarna man spanner runt foten (provade bara hogerskon och markte inte att vansterskon var defekt), sa dessa ska jag forsoka fa bytt. Om jag nu kan overtala personalen att jag inte tappat bort den helvetes remmen sjalv. Annars snor jag en fran ett annat par. Moahaha. Fuck you New Look liksom.

Nu ska jag kleta pa mitt allra mest vattenfasta smink och skita i att fixa haret.


Kommentarer
Postat av: simone

Riktigt söta sandaler du har där :)

2010-05-03 @ 19:32:31
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback