Mary Poppins-esque

Nu har jag salt min sjal till djavulen genom att lagga ut en nanny-ad pa Gumtree.

Jag har gjort allt man ska: Jag har fatt min erfarenhet att lata lite battre och seriosare an den egentligen ar, men UTAN att ljuga (det ar detta som ar konsten). Jag har listat alla mina fardigheter, sasom det dar livraddningscertifikatet man tog pa idrotten i gymnasiet och mitt "flackfria" korkort (jag har inte haft mojlighet att fa nagra prickar eftersom jag bara kor bil typ tva ganger om aret). Alla mina barnvaktskvallar och bus med de amerikanska ungarna har blivit till "sole charge experience with children all ages". Dessutom lade jag upp en bild dar jag LER MED TANDERNA. Den ar ratt gammal, men det ar en av de fa leende bilderna jag har (se nedan).

Det allra viktigaste ar inte att forglomma: jag har INTE lamnat ut mitt telefonnummer i annonsen utan refererar istallet till min mailadress. Misstaget att lamna ut mobilnumret gjorde jag forra aret, och fick da en hel dros samtal om jobberbjudanden som inkluderade massage, "hostess-ing" och topless-serverande pa en "highly respected gentlemen's club". Jag fick aven ett sms dar det stod nagot i stil med "Are you willing to get it on for 15 minutes for £30? Just to see you in underwear." DET RACKER MED MAILEN! Kom ihag detta flickor. Det ar latt att deleta allt som inte ser seriost ut. Felstavningar, luddig arbetsbeskrivning eller ingen forfragan om referenser, allt sant bor deletas direkt.

Sa nu hoppas jag pa i alla fall ett eller tva seriosa svar. Jag ar faktiskt ett riktigt catch, jag har erfarenhet och referenser och for bara £8 i timmen tar jag hand om din lilla avkomma pa basta mojliga vis.

Supercalifragilisticexpialidocious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback