Laziness

Herregud vad mina axlar varker. Det svider och stramar och kanns som om huden ar en storlek for liten. Att duscha var smartsamt, att smorja in sig var tortyr. Komma ihag att kopa solskyddskram med sa hog faktor som bara star att finna. Tidigare ar har jag kopt solkram for barn, de ar asigt bra! Milda, hod faktor och ofta ratt vattenfasta. Recommended om nan annan albino ar intresserad.

Annars har jag och mina hummer-axlar bara hangt inne med plugg och slosurfande och massa potatissallad och veggoburgare och cheesecake och islatte och otaliga glas apelsinsaft. Jag har hittat den PERFEKTA platsen i sovrummet dar man sitter i brisen fran bade sovrumsfonstret OCH vardagsrumsfonstret samtidigt. Har ska jag stanna hela natten. Nu, Jamie Does pa 4od.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback