Downhills Park...

...blev malet for dagens promenad. Det ar ju alltid trevligt med en liten utflykt, men jaklars vad varmt det ar! Och inte ett moln pa himmelen. Stekigt varre, men den enda fargen jag lyckades dra pa mig var en latt rosa ton pa axlarna. Det suger nat fruktansvart att vara fodd utan tillskymmelse till pigment.


Den har bilden lar med all ratt hamna i nan samsta bilden-hall of fame, men jag forsokte foreviga de fina roda vallmoblommorna som vaxte invid vagkanten. Vallmo = vackraste blommorna i varlden.


Har tror jag att min man forsoker peka pa nat langt borta med vattenflaskan for att forsoka forklara for mig at vilket hall vi borde ga. Jag bara nickade och foljde efter. Lokalsinne som en indian har jag icke begavats med.


Sa medan mannen ledde vagen roade jag mig med att ta egobilder.


Pa var vag tillbaka till civilisationen traffade vi pa sma fluffiga ankungar (skillnad pa ankor och ander?). Himla sma och duniga och fluffiga i alla fall. Vill ha en i badkaret.



Kommentarer
Postat av: Angelica - Foto & Personligt

riktigt bra blogg! :D

2010-05-23 @ 20:39:48
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback