Better

Nu har jag surat hela formiddagen och storre delen av eftermiddagen, sa nu kanns det inte lika hopplost. En liten promenad (till Tesco, men whatevs) och tre koppar kaffe gjorde mig till en civiliserad manniska igen. Nu ska jag bara skriva klart den alldeles otroligt trakiga fragan om questionnaire design och question wording sa fort jag bara kan, for att sedan ta kvall och lata mannen laga tomatsoppa med baguetter till middag.

Sen hoppa i pyjamas, ata raspberry sponge cake (reduced price pa Somerfield, 57p = we likey) med overbliven vaniljsas fran Ikea och kolla pa sa manga avsnitt av L Word jag bara kan innan jag somnar.

Fasen vad harligt det ar att vara trakig och lat. Men det tyder pa INRE MOGNAD, ungdomar. Man maste lara sig uppskatta de mindre sakerna i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback