Bank holiday Monday

Idag ar det helgdag och tydligen dagen da hela sodra Storbritanniens befolkning befann sig pa Lee Valley Tesco och i korvkon pa Ikea. Jag har aldrig sett sa mycket folk i hela mitt liv (med undantag for svensk mellandagsrea och Primark any given lordag). Det tog oss ungefar tva timmar att hitta allt vi behovde, mannen blev grinig for att han inte gillar folkmassor och jag var sur for att jag var hungrig och kon till korven var typ tre kilometer.

Det hela slutade med att vi handlade MAT for £40. Sa mycket har vi inte gjort av med vid samma tillfalle NAGONSIN. Sa nu har jag spendera-pengar-angest av allra varsta sort. Men mycket mat blev det, och ett paket applekaka och vaniljsas fick folja med hem fran Ikea. Detta skall avnjutas senare i sangen med Jamie Oliver pa 4oD. Inre mognad, manniskor. Inre mognad.



Annat bevis pa inre mognad: Nar jag ser bilder pa mig sjalv som den ovan far jag INTE langre brun-utan-sol-angest. Rattelse: den blonderade artonaringen i mig skriker fortfarande om fuskbrons, men mitt vuxna, mer sofistikerade (eller?) jag kan numera sta emot och inse att orange inte ar battre an kritvitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du påminner om mischa barton utseendemässigt :D

2010-05-07 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback