2 down 2 to go

Dagens tenta gick riktigt bra tror jag. Jag bara spydde ut allt jag last in och ar saledes alldeles utmattad nu. Hjarnan snurrar och jag mar illa efter att ha hetsatit ett helt paket halstabletter under skrivningen. Nu kommer jag for alltid forknippa peach and raspberry Soothers med tentaangest.

I och med dagens har jag lyckats kampa mig igenom halva tentaperioden och jag kanner att jag ORKAR INTE MER! Inget mer nu. Nej. Jag vill lagga mig under tacket och lasa bloggar och ata godis. Psykologin som ska tentas av nasta vecka och som jag inte ens BORJAT MED far mig att vilja spy.

MEN NEJ, inte vara bitterfittig nu. Kul med andra ESC-semin ikvall! Synd att Sveriges bidrag suger nat sa katastrofalt bara.

Kommentarer
Postat av: The Front Row

Hej!



Vill bara tipsa om nya webshoppen The Front Row som precis haft premiär! Vi säljer alltfrån partyklänningar till smycken från märken som Mina UK, Elise Ryan, Lisbeth Dahl, Miss Real, Fever London m.m m.m



Välkommen :)

2010-05-30 @ 16:45:56
URL: http://www.thefrontrow.se
Postat av: Michis

Jag läste din efterlysning av tips med hushållsarbete på bloggkommentatorernas sida.



Jag undrar hjälper det inte bara med att du trappar ner och väntar ut städning och dylikt? Eller struntar i vissa must-do saker så snubben gör det?



Här hemma har det fungerat så att jag börjat slarva mer med min städning för att det ska bli rättvist. Jag var mer pedant förut men skulle jag fortsätta vara det så skulle det innebära att jag gör allt.



Sen är jag en sån person som inte tjaffsar något alls så om vi tar det med tvätten till exempel så har jag aldrig tvättat hans tvätt eftersom han aldrig skulle tvätta min :D



aa jag vet inte hur detta hjälper men jag tänkte jag skulle skriva lite iaf :P

2010-06-02 @ 20:37:27
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback