Weeeeeekend

JAG PLUGGADE INGET ALLS IGAR! Jag gjorde inte ens den dar grejen nar man bara oppnar dokumentet och sitter och stirrar pa det och sen gar in pa Facebook.

Istallet drog jag mig in till West End med en svensk tjej som precis flyttat hit, at sushi och hangde pa en pub i Covent Garden (Punch & Judy's som ar en gammal nostalgi-favorit, jag tror jag snodde ett vinglas darifran for en herrans massa ar sen). Dessutom blev jag tillfragad om leg nar jag skulle bestalla, och det gjorde verkligen min dag. Jag har nu alltsa uppnatt den alder da man VILL bli leggad, och da ar man gammal. Jag blev riktigt riktigt forbannad nan gang i mellandagarna nar jag inte blev leggad pa Systemet. Inte okej, hets mot folkgrupp? Diskriminering?

Sa idag maste jag fa nat sorts plugg gjort. 500 ord. Och inte bara ordbajsande, utan sammanhangande meningar. Yeah right. Ska bara gora kaffe forst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback