Wednesday blues

Nu har jag just proppat mig full med rester fran gardagens middag till brunch, bestaende av ugnsomelett med tomat och zuccini och kycklingkorvar, samt skrivit lite pa uppsatsen. Alltsa kan jag ga till Costa vid retail parken och fika med en svensk tjej som bor i narheten utan daligt samvete. Eller rattare sagt, utan ALLTFOR daligt samvete. Jag har alltid daligt samvete nar jag inte pluggar, men om jag gjort lite nu pa formiddagen lar jag ju inte kanna mig vardelos och sjalvmordsbenagen for att jag gar och tar en kopp kaffe i en timma eller tva.

Sa nu blir det att leta upp nat lagom casual att ha pa sig, kleta pa sig ansiktet och forsoka torka haret. Maste verkligen skaffa en hartork, detta med att lata det sjalvtorka haller inte. Hur far man det att torka snabbare? Headbanga eller stoppa huvudet i ugnen? Platta det torrt? Je ne sais pas.

Kommentarer
Postat av: Syster

Huvudet i ugnen. Á la Sylvia Plath.

2010-03-10 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback