Thursday morning

Denna morgon ligger jag lite plus tidsmassigt. Det kanns underligt. Mojligen att det har att gora med att jag skippar att fixa lunchlada och bara slarvsminkade mig pa 4 minuter.

Jag tanker inte stanna i skolan lange. Jag ska lyssna pa forsta forelasningen, traffa min grupp och planera arbetet och sen hem och forsoka fa lite jobb gjort innan jag ska till nat stalle i Camden och lyssna pa nat franskt band med en kompis. Jag marker att detta med att ha ett socialt liv kraver massa planering och tid. Och energi, sa jag far se om jag kan squeeza in en cheeky little powernap i eftermiddag ocksa.



Varsta sunkiga kladseln idag, leggings med hal i, for stor tshirt och en noppig kofta. Men orka bry sig. Det finns verkligen ingen i skolan att kla upp sig for, tvartom kanns det avigt att se for fixad ut. Faktum ar att halften av tjejerna pa min kurs kor pa stilen "det minsta och tightaste kladerna och de storsta och blingigaste smyckena Primark har att erbjuda". Andra halften ar troende muslimer och kor pa the full-on burka. Men that's London for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback