Unstructured rambling - feel free to ignore

Pa fredagar har jag inte uni, sa pa ett satt borjar ju min helg redan ikvall. Dock har jag lart mig att nar man pluggar ar man ALDRIG riktigt ledig. Min kurs ar ju pa heltid, aven om jag bara har 7 timmars undervisning i veckan, eftersom vi har en san JAVLA massa uppsater och tentor. Och att jobba hemifran och styra over sin egen tid ar skitsvart. Det ar ju alltid nat hemmafix som maste goras. Och det ar jobbigt att behova sitta hemma i (den fula) lagenheten hela dagen, det ar ju sa latt att man bara byter om fran pyjamas till mjukisbyxor och kanner sig sunk-sliten hela dagen. Hard life eh.

Sa nu ska jag lasa lite, aven om jag ar for trott for att det ska ga in, for annars kommer den oh sa bekanta stress-paniken, av typen "FUUUUCK TVA VECKOR KVAR TILL DEADLINE OCH JAG HAR BARA GJORT SIDHUVUDET OCH SEN MASTE JAG SKRIVA PRESENTATIONEN OCH MEMORERA DEN OCH SKRIVA TVA UPPSATSER TILL OM SAKER JAG INTE FORSTAR ANNARS FAR JAG INTE MVG OCH DA FAR JAG INGET JOBB OCH MIN FAMILJ FORSKJUTER MIG OCH JAG SLUTAR SOM UTELIGGARE".



Love love love the elk mug. Mamma kopte den i present till sambon som ar latt fixerad vid algar sedan han sag en live i Slottskogen for nagra somrar sen ("They're bloody HUGE!"). Dock ar det mest jag som nyttjar den, eftersom den ar stor och darmed idealisk for bade morgonkaffe och kvallste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback