Inspiration typ noll

Herregud vad jobbigt det ar att hitta pa middag VARENDA dag. Jag har ju ingen fantasi whatsoever! Darfor har jag de senaste veckorna baserat all matlagning pa de tva basingridienserna KALKONFARS och TORSKFILEER.

Dessa har varierats sa gott det gar. Kottfarssas, chili con carne, kottbullar och hamburgare med kalkonen (mycket godare an notfars, och lika billigt). Fisk i ugn med krossade tomater och fiskgryta med purjolok med torsken.

Jag ar sa helvetes trott pa detta. Men det ar ju i princip omojligt att kanna nagon sorts inspiration nar man trangs med utbranda smabarnsforaldrar pa Tesco klockan fem en vardagseftermiddag. Och det ar ju sa jobbigt att handla varenda dag, och inte kunna storhandla en gang i veckan bara for att det ar omojligt att bara hem allt (pa onskelista: BIL).

Och nar jag klagar och ojar mig over sana har saker kanner jag att jag aldras 40 ar direkt.

Hej bitterfitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback