I am a sloth

Jag ar varken morgon- eller kvallsmanniska. Det plagar mig psykiskt och fysiskt att ga upp innan klockan atta, och att vara uppe till senare an klockan 23 ar riktigt riktigt kampigt. Jag somnade nastan under forsta forelasningen och har gatt omkring som i en grot hela dagen. Nu sitter jag och KAMPAR for att halla ogonen oppna. Fan att man ska behova tio timmars somn bara for att overhuvudtaget fungera, och tolv timmar om man faktiskt vill astadkomma nagot vettigt. Jag borde ha fotts som sengangare. Hoppas pa det i nasta liv.

Nu ska jag skrika pa sambon for att han inte torkar upp teet han spillde over hela golvet och mina bocker och mina tofflor. DET TORKAR INTE UPP SIG SJALVT DUMBASS!!!

Jag ar a delight att leva med dagar som dessa.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback