Fucking knackered

Idag har jag spenderat 4 timmar i ett pyttelitet rum med fyra andra tjejer fran psykologin och forsokt fa ihop en presentation infor imorgon.

Det kommer att ga SKIT. Artikeln ar inte overdrivet svar, men ganska lang. Vi delade in den i delar och alla skulle lara sig sin del och skriva nagra powerpoint-slides var. Inga konstigheter. MEN de helvetes gruppmedlemmarna har a) bara last SINA delar, inte hela artikeln och har darmed ingen aning om vad den egentligen handlar om, b) ingen som helst aning om hur man gor en powerpoint-presentation och c) inte bemastrat konsten att fa ut det VIKTIGASTE ur en text, utan forsoker fa in hela skiten i en enda pp-slide och sen lasa innantill fran papperet.

Nar de inte kan far det MIG att se dum ut, sa jag maste lara mig deras delar ocksa eftersom om de far fragor pa sina kommer de bara sta dar infor alla psykare och se ut som underbegavade guldfiskar. Jag vill inte vara en bitch, men det gar inte att undvika nar JAG VET BAST.

Jag hatar hatar hatar hatar hatar HATAR att jobba i grupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback