Cutting classes

Sa otroligt harligt underbart vader idag! Det var som om vadergudarna skrek "DET HAR HAR VI FIXAT BARA FOR DIG, FOR ATT DU SKA FA ANVANDA DIN NYA KAVAJ!". Precis lagom varmt, soligt och inte alls blasigt, bara alldeles lovely.



Alldeles for trevlig dag for att bara sitta i skolan med andra ord, sa jag hoppade sista lektionen och tog bussen in till Oxford Street. Jag har haft ogonen pa en klanning pa H&M, men nar jag provade kandes den inte helt RATT. Mojligt att det hade att gora med dalig timing, for att prova alskinns-tighta fodralklanningar med PMS-svullen mage rekommenderas icke.

Daremot blev det en snabb visit pa Primark, och en sot liten pyjamas och ett 30(!)-pack harsnoddar fick folja med hem. Jag borjar tro att den har lagenheten ATER harsnoddar, jag tycker ju att jag koper nya hela tiden (misstanker att langharige sambon pa nagot satt ar inblandad).



Primark's finest, £5. Bargain and a half.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback