Brain dead

Hade en forelasning pa formiddagen, och uppfattade inte mer an att en dod fransk gubbe teoriserade mycket angaende samhallsstrukturer.

Hade seminarie pa eftermiddagen, och uppfattade enbart att Giddens skrev en massa bocker och la fram teorier angaende modernitet och struktur. Vad sagda teorier innefattar vet jag inte. Mojligen hade det nagot att gora med funktionalism?

En bra grej dock - det varma vadret haller i sig! Och jag har nastan gatt in mina nya ballerinas, nu gor de bara helvetiskt ont pa eftermiddagarna. En vecka till, sa ska de nog ha antagit perfekt passform.



Nu ska jag kolla pa Real Housewives of New Jersey, det ar pa den nivan jag ligger for tillfallet. Efter det ska jag sova i tolv timmar och sen ta itu med research methods-uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback