And that's Saturday

Typiska lordagsgrejer gjorda:

Shopping och lunch i West End - CHECK
Kom hem med en kort morkbla fodralklanning, en stor vit stickad troja (100% bomull, we loves), en vit tshirt med tryck, ett sott rosa nattlinne och en gra kavaj. Det var £10 off alla jackets and blazers, sa jag betalade bara £4.99 for den! Kompisen kopte en likadan, HUR vart?? En storlek for stor dock, men det gor ju inte sa mycket pa en oversize-kavaj.

Bio (Alice in Wonderland) - CHECK
Den var helt okej, lite val Disney kanske. Men underhallande (love love love Matt Lucas), lagom for en lordagsdejt. Jag skulle dock uppskattat bioupplevelsen mer om inte mitt sallskap HETSATIT hela chipspasen medan vi vantade pa att bli inslappta. Jag var inte imponerad.

Puben - CHECK
Det blev en after cinema-drink, Wetherspoons i Wood Green. Inte den mest glammiga av pubar, men vi har laga krav, och Strongbow ar alltid the shit.

Hem och bestalla pizza som svullas framfor tvn - CHECK
Pizza GoGo, don't mind if I do. Pepperoni plus, oh yes. Avnjutes till Supersize vs Superskinny, SA RATT.

Nu ska jag jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback