Visitor

Syrran ar pa besok i var ghettolagenhet den har veckan, och saledes agerar jag turistguide. Synd bara att jag ar typ den samsta guiden nansin. Trots att jag har bott har i over fyra ar har jag NOLL koll pa vare sig sevardheter, mysiga pubar, coola vintage-fyndbutiker eller museum.

Igar vart det Oxford Street (for att samla lite turistpoang) for lite koll runt i affarerna och armbagande av andra turister (de flesta svenska), och sen buss 73 till Angel for salladslunch i skuggan pa Islington Green. Idag vart det serios shopping, och for detta akte vi till Wood Green shoppincenter.

Nu blir det hemmagjord korma med naans och poppadoms! Man maste ju bjuda pa true engelsk husmanskost liksom.



(Har illustrerar jag texten med en gammal bild pa Angel tube. Proffsbloggare me.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback