SOMMRLOOOOV!

Tentorna ar klara och jag tror till och med att en del gick riktigt bra! Sa nu ar det sommarlov. Och en himla massa tid over till att... slappa?  Det ar underligt, nu efter plugghelvetet ar det som om jag glomt bort vad jag gillade att gora innan. Promenera? Fika? Shoppa? Kolla pa tv, lasa bloggar? Kanske borde ringa en kompis, om nu ingen glomt bort mig nu efter min isolering.

For tillfallet tvattar jag lakan som nagot dumhuve spillde Jagermeister over haromdan, och vantar pa sadga dumhuves paket som skulle levereras nan gang idag. Tills dess roar jag mig med innehallet i paketet fran mamma som kom fram idag:



Hemmets Journal och Marabou, Polka till mig och Schweizernot till sambon. Lagom for en slappardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback