Ledig

Grymt dalig uppdatering due to att jag varit helt forslappad och gatt runt som i en koma i nagra veckor. Det enda jag har gjort ar diverse personlighetstest i ytliga tidningar, plojt igenom nagra pocketbocker, fikat och picknickat i diverse parker med diverse vanner och spelat fotboll med mannen i vardagsrummet da han inforskaffat en san dar mjukisfotboll pa Ikea.

Jag har aven hojt mina hemmafrupoang vasentligt genom att luslasa en massa Hemmets Journal i jakt pa trevliga recept. Jag har sedan skrivit prydliga inkopslistor, och promenerat till Tesco med min miljovanliga ateranvandningsbara kasse pa axeln. Jag har till och med bakat brod, "knubbiga havrelimpor" fran HJ, och om man bortser fran att de blev lite platta faktiskt var riktigt lyckade!

Det har varit ganska trevligt att leka hemmafru och pyssla och stada och laga mat och imponera pa mannen med nybakat brod, men nu tva veckor in borjar jag bli lite uttrakad. Darfor ar det helt perfekt att syrran kommer och halsar pa nasta vecka! Fasen vad shopping det ska bli.

Nu, fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback