Fuck it

Jag har aldrig varit sa har trott pa tentor eller jobb eller nagonting i hela mitt liv!!!! Jag vill bara SOVA.

Men den har tiden imorgon kommer jag att vara klar. Jag kommer att ha skrivit min sista tenta for i ar och kan slappna av med ytliga tidningar som motvikt till denna academia overload som jag forsoker fa in i huvudet. Jag ar sa trott pa det att jag mar fysiskt illa. Forsoker fa mig sjalv till att skriva anteckningar men jag ar radd att det skulle bli sjuhundra sidor av AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!

Men jag haller ut. Slutspurta. Mera kaffe.

Aterkommer efter imorgon nar mitt huvud funkar normalt igen.

Kommentarer
Postat av: filippa

Håll ut och tänk vad en liten dag är i förhållande till ett helt sommarlov-ingenting ju! Lycka till med det sista nu :)

2010-06-03 @ 20:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback