Wihoooo!!!

Jag vann Bloggkommentatorernas tavling! Kan inte minnas senast jag vann nagot! Tack sa hemskt mycket!

Synd pa den daliga webcambilden bara, min kamera strular som fan med att maila bilder. Har ar en battre i alla fall!



Jag alskar det har armbandet! Det syns lite daligt, men pa knapparna ar Hjos stadsvapen, en bat som guppar pa vattnet. It's all in the details baby.

Sa detta piggade upp en ganska skitig dag. I hettan hade jag tydligen inte kommit ihag att ata eller dricka ordentligt, sa inne pa H&M vid Oxford Circus rakade jag svimma rakt pa nagra tyska turister sa att vaktkillen fick komma med vatten till mig. Ganska otackt och mycket pinsamt nar jag markte att hela Divided-avdelningen stirrade pa mig. Men en McDonalds senare lyckades jag ta mig till bussen, bara for att bli tafsad pa en gang av en kille med bandana pa vag fran busshallplatsen och verbalt antastad av tva ungdomar som borde fa munnen tvattad med tval.

Anyhows, sa otroligt kul att vinna!!! Bloggkommentatorerna, jag alskar er! Det ar den forsta bloggen jag laser pa morgonen (SANT) och typ den enda jag nansin kommenterar. Sa CHEERS A BUNCH! :D

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Jätteevälförtjänt vinst! Ditt armband är jättejättefint. Grattis.

2010-07-03 @ 12:14:44
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback