Thicko

Klockan ar bara halv elva, men jag kanner redan att idag kommer bli en san dar dag nar man bara kanner sig helt DUM I HUVUDET. Det kanns som om min hjarna ar stoppad med bomull. Jag far sana har dagar med jamna mellanrum dagar da jag kan sta med tandborsten i handen i flera minuter utan att komma pa att tandkram ar nasta steg i proceduren. Min reaktionformaga ar reducerad till en 90-arig sengangares och jag kan inte ens komma ihag vart mjolken star (sambo: "Kolla i KYLSKAPET Anna").

Detta hander ibland, och jag ar inte saker pa varfor. Mojligen har det att gora med trotthet, men jag har inte sovit samre an vanligt pa sistone. Kanske ar det hjarnan som strejkar efter forsta veckan pa terminen? The mind works in mysterious ways.

MEN detta ska nog kunna botas med lite koll i affarer. Jag tankte dra mig in till Wood Green shoppingcenter och kolla runt om jag kan hitta lite onodiga smasaker. Mannen ar hemma idag och skriver uppsats, sa det ar nog bast att lamna honom ifred ett tag. Om jag nu kan hitta till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback