Retail therapy

Kanns lite battre i huvudet efter att ha spenderat lite for mycket pengar pa saker jag inte behover. Vardagsformiddagar ar helt klart basta tiden att shoppa, jag har nog aldrig sett sa fa manniskor inne pa Primark! Det var sa att man till och med kunde rora sig dar inne. Dock blev det ingen Primark-shopping, daremot hittade jag nagra kills pa H&M. Bade troja och tights fick folja med hem.

 

For det ar en sadan utlandssvensk jag ar. Jag flyr det engelska for att soka trygghet i SVENSKA butiker.


Kommentarer
Postat av: Astrid-Astrid!!!

Cool tröja ;) köpte du den?

2010-01-29 @ 20:17:54
URL: http://lacroissant.blogspot.com
Postat av: Jasmine Cookie Brown

Är du svensk och pluggar i england eller vad är det du gör?

Hehe,förresten fin outfit!



Kram

2010-01-29 @ 20:31:21
URL: http://jasminebrown.se
Postat av: Annachris

Yes, kopte trojan! Och ja, jag ar fran Gbg, men pluggar i London town! :)

2010-01-30 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback