Psycho

Fy fan vad trist det ar att vara sjuk. Speciellt som jag inte ens ar riktigt sjuk, bara lite tjock i huvudet och snorig, men anda for trott for att gora nagot vettigt. Och nu ar jag helt rastlos efter att ha legat och kollat pa tv-serier och spelat Bubblespinner pa Facebook hela dagen.

Borjar fundera pa om det ar for tidigt att laga middag? Jag kanner mig lite for risig for att ga ut, sa det blir treratters anniversary dinner har hemma istallet. Rokt lax pa potatiskakor till forratt, enchiladas till huvudratt och custard tarts till dessert, tres delicious.

For ovrigt trottnade jag pa den ytliga tidningen och har gatt over till detta:



Det galler att liksom hitta en balans i sin litteratur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback