No-tech?

Jag ar ganska nordig nar det galler vissa saker, men teknik och datorer ar jag valdigt valdigt dalig pa. Jag kan ju det mest grundlaggande, men nar det galler att lara sig nagot nytt ar jag helt lost. Detta fick jag bekraftat igar da jag agnade cirka tva timmar at att forsoka byta design pa bloggen. Jag foljde steg-for-steg-anvisningarna pa nan hjalp-sida, laddade ner och laddade upp precis som det stod, men alla dessa KODER! Man blir ju yr i huvudet! Och jag kunde inte for mitt liv begripa detta med att klistra in headern, VAAAR??? Det enda jag lyckades med var att byta bakgrundsfarg och typsnittet pa rubriken (dock helt av misstag).

Jag borjar tro att jag helt enkelt foddes utan den delen av hjarnan. Och utan lokalsinne-delen. Hur ska jag nagonsin klara mig ute i varlden?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback