Keepin' calm

Lugnast mojliga hittills idag! Var pa Tesco imorse (formiddags) och shoppade lite middag, och nu har jag precis atit najs lunch. Det blev fiskpinnemacka med sallad och klyftpotatis, foljt av tranbarste och choklad. Ar man ledig eller??

Eller, helt ledig ar jag ju inte, jag har ett barnvaktsjobb med en ny familj ikvall. De bor i East Finchley-omradet och har tre (!) pojkar, men det ska bli kul att passa barn igen, det var ju ett tag sen nu. Och extrapengar ar ju aldrig fel det heller! Mamman i den har familjen jobbade tydligen med pappan i den amerikanska familjen jag jobbade for forra aret, som flyttade tillbaka till staterna i somras. Det kanns trevligt att bli rekommenderad, jag maste ju ha gjort nagot ratt da liksom.

Men nu ska jag bara slappa fram till klockan 18, da jag ska plocka fram min lilla hatt och mitt magiska flygande paraply och forvandlas till en slags urban Mary Poppins. Sa ber vi en stilla bon att ungarna sover sott utan att vakna hela kvallen sa att jag kan kolla pa tv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback