Irrational

Just nu borde jag lasa Habermas-helvetet, men jag fattar verkligen fuck all. Koncentrationen hjalps tyvarr inte av att mannen lyssnar pa nan fotbollsmatch pa nattklubbsvolym och att grannarna bankar i vaggen (har de gjort sen i fredags, why man why?).

Vi skulle ga pa bio ikvall, men an sa lange har inte mannen namnt nagot om det och jag TANKER INTE paminna honom. Det ar INTE min uppgift att paminna honom om saker vi ska gora tillsammans, speciellt inte saker HAN foreslagit. Tyvarr har just den har mannen begavats med ett minne som en guldfisk, sa sant har hander ganska ofta. Da ar det bara att bli lite sur och ge lite silent treatment tills han fragar vad som ar fel, och lata honom fa daligt samvete nar jag berattar att vi skulle ju gatt pa bio/pa promenad/till puben/till Ikea MEN DU GLOMDE, BETYDER INTE KVALITETSTID NAGOT FOR DIG etc etc.

Effektivt? Inte speciellt. In need of ny teknik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback