I am a walrus

Jaha, denna onsdag har hittills varit en complete waste of a day. Jag akte in till skolan for att ga pa en screening av en dokumentar vi ska analysera nasta vecka. Dokumentaren var en stumfilm fran 1922 och handlade om en eskima-familj och deras liv och leverne, som vi fick inte ens se halva av da nagon dubbelbokat klassrummen.

Don't get me wrong, jag ar en filmnord och har absolut inget emot stumfilmer. Dock hade jag inte behovt gora mig besvar att ga upp halv atta, ge mig ut i det svinkalla regnet och sitta pa en buss i nastan tva timmar for att bara se halva. Nar jag kom hem sag jag namligen att den finns for nedladdning pa Piratebay.

Detta ar dock ett hett filmtips (for den icke ackel-magade) som garna vill se eskimaer ha ihjal en valross, skara huvudet av den och ata den ra:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback