Fucking sjuk

Helvetes javla skit att man ska bli sjuk nu sista dagarna innan skolan borjar igen. Halsen kanns tjock och det ar som om huvudet ar stoppat med bomull. MEN jag tanker inte lata det forstora min helg! Idag blir det IKEA och sen handling av fredagsmys-mat (usch, trodde aldrig jag skulle anvanda ordet 'fredagsmys') och sen film ikvall, och imorgon ar blir det att ga ut nagonstans for att fira anniversary! Jag och engelsmannen firade namligen tre hela ar tillsammans i tisdags!

Sa nu blir det att knarka paracetamol. Det ar en annan svensk grej, jag VET att det ar samma sak som alvedon och panodil, men jag litar inte pa det pa samma satt. Men billiga ar de, 16p for en ask med 16 tabletter! Ar ju sa att man har rad att overdosera ju.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback