Fail

I ett forsok att gora den har misslyckade svinkalla dagen lite mindre misslyckad bestamde jag mig for att baka kanelbullar. Det ar ju lite hemtrevligt, det luktar gott och mannen brukar bli lite imponerad och satta i sig typ halften pa nagra minuter och jag kan kanna mig som en Duktig Huslig Kvinna. Dessutom ar det ju sa PRAKTISKT att bara kunna packa med sig nagra i matladan (hej, jag ar min mamma).

Dock misslyckades aven dessa. Jag glomde ha socker i degen. Och jag glomde pensla dem. Sa de smakar typ bara brod med kanel, och har en stenhard yta. Jag ar saker pa att min morfar bagaren skulle skammas.

 

Men de ser ut som de ska i alla fall. Det kanske ar det som raknas?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback