Exam - DONE

Underlig kansla nu nar tentan ar skriven. Jag kan ju liksom gora.... vad jag vill? Men jag kan for mitt liv inte komma pa vad jag vill gora. Alternativ pa aktiviteter:

1. Kolla pa tv - uteslutet da mannen kollar Skysports och han ar sjuk och spelar empatikortet.

2. Lasa bok - skulle jag garna gora om jag hade nagot kul som inte var kurslitteratur. Bortsett alla psyk- och sociologibocker ager jag bara "Luftslottet som sprangdes" (som ju ar skitbra, det ar bara det att jag last den typ sju ganger) och "Anna Karenina" (som inte kanns helt hundra i rensa-hjarnan-syfte). Anledningen till att jag inte ager fler bocker ar att de tar upp sa HELVETES mycket vikt i resvaskan nar man flyger. Med Ryan far man ju bara ha 25 kilo. Detta ar en av de stora nackdelarna med att leva som en nomad, man maste vara standigt beredd att packa ihop hela sitt liv i en vaska.

3. Lasa tidning - ar ett alternativ, dock ar det enda jag har i tidningsvag en Evening Standard (som var gratis idag) och nagra Hemmets Journal (som mormor skickade). HJ ar ju faktiskt himla underhallande, speciellt insandarna dar gamla manniskor kan skriva in och klaga pa saker, men jag skulle behova nagot mer ytligt. Tyvarr slangde jag alla mina ytliga mode/skvaller-tidningar for ett tag sen da de distraherade mig i pluggandet.

4. Diska/stada/tvatta/organisera garderoben - inte aktuellt. Gor imorgon. Eller nat.

5. Kolla pa film/tvserier pa datorn - mest lockande hittills. Har en ny sasong av L Word och sa ar ju min externa harddisk fixad, med massa filmer inlagda.

Det far nog bli alternativ 5. Kopte choklad ocksa. Ska svulla. I deserve it.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback