Early night

Det har med "overskottsenergi" ar for mig ett totalt okant begrepp. Eller energi overhuvudtaget. Jag kanner folk som kan jobba hela dagen, festa hela natten och jobba hela dagen efterat. Eller manniskor som sitter uppe hela natten och jobbar, laser, kollar pa film, spelar spel eller vad nu folk gor nar de tydligen inte behover sova.

Jag ar sa AVTRUBBAD just nu. Det ar som att min hjarna ar seg som tuggummi och ogonen gar i kors. Jag har inte last kapitlet jag skulle last till nasta veckas lektioner, men tanker bara "whatever whatever, bothered". Antagligen ar jag bara inne i en san period, och av erfarenhet vet jag att det inte finns nagot att gora at det annat an att vanta ut.

Det ar mojligt att jag ar helvetes trakig nar jag ligger har pa sangen klockan atta en lordagskvall, mentalt slutkord som en gammal karring. Men jag orkar verkligen inte bry mig. Det enda jag vill ha just nu ar en kopp te, min bok och en javla massa choklad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback