Checklist

Det kanns nastan spannande att borja uni igen efter sju veckors vinterlov. Jag har darfor gjort mitt yttersta for att vara helt forberedd infor terminens (och arets) forsta skoldag:

- Jag har duschat, tvattat haret och gjort inpackning

- Gjort body scrub och rakat benen (inte for att jag planerat att ga barbent, but you know, det kanns bast sa)

- Malat naglarna

- Planerat outfit

- Kopt nya dyra pennor

- Kontrollerat att det finns frukostmaterial (finns ingen varre start pa dagen an att inse att det inte finns nagon frukost i huset. Cranky all day sa att saga)

- Laddat mp3 med musik

- Packat ner block, pennor, solglasogon, minttabletter, mp3 och lappglans i vaskan

- Kontrollerat att jag vet vart klassrummen ligger samt trippelkollat tiderna

Jag kanner mig redo att mota varlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback