Blaaa

Tydligen ar det forkylningen from hell jag lyckats dra pa mig. Trodde att jag skulle bli battre idag men neeeeejdaaaa, varfor bli battre nar det kan bli samre liksom? Sa nu sitter jag har i sangen med ogon sa svullna att jag knappt kan se vad jag skriver, hals sa tjock att jag knappt kan svalja och en hjarna som rinner ut ur nasan.

Praktiskt dock att jag hade massa viktiga trista maste-gora-grejer idag. Typ stada koket (som engelsmannen lovade att gora igar med tydligen sket i), stada garderoben och handla mat. Mannen erbjod sig att ga och handla, men jag funderar pa att gora det istallet. Han kan aldrig gora ratt ju.

Det ar enda gangen jag onskar att jag hade en bil! Det ar ju fruktansvart opraktiskt och svindyrt att kora bil har, men det skulle underlatta nagot sa OTROLIGT nar man handlar! Som det ar nu ligger Tesco en 15 minuters promenad hemifran, och det ar ju inte sa farligt kan tyckas. MEN nar man ska bara tunga matkassar ar det ett HELVETE! Alternativet ar att handla i Angel dar min skola ligger, men da maste jag slapa alla kassar pa bussen eller tunnelbanan. Detta innebar alltsa att man inte kan kopa mat for mer an tva dagar at gangen HOGST, sa man far springa till affaren typ varje dag. Ja, i-landsproblem, men sa helvetes jobbigt.

Sa, det var dagens gnall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback