Waste of a day

Halvforkylningen fran igar har utvecklats till en helforkylning idag. Jag vaknade flera ganger inatt av att nasan rann helt okontrollerat och huvudet kanns som MOS, sa jag stannade helt enkelt hemma idag.

Plugg-nord som jag ar far jag dock daligt samvete av att inte ga till skolan, aven om jag faktiskt ar sjuk. Sa jag kompenserade sjuk-skolkandet med att sopa golven i hela lagenheten (som visserligen inte ar storre an en normalstor kladkammare) och ta itu med diskberget som ignorerats i flera dagar.

Nu har jag iallafall agnat storre delen av dagen till Outsiders-maraton pa Kanal 5 Play, och har druckit bucketloads of pepparmintste. Kanns som om jag borde gora nagot mer produktivt, som essay research, men bleurggh.

Roligare an sa blir det inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback