Recept

Eftersom jag inte har uni pa fredagar inleder jag helgen redan nu med de senaste avsnitten av Secret Diary of a Call Girl pa ITVPlayer. Dessutom utnyttjar jag en av de allra framsta fordelarna med att vara vuxen: jag ater godis aven fast det inte ar lordag.

Och jag later mig inte stoppas av det faktum att det inte finns losgodis i varenda affar i det har landet! Jag ar namligen INNOVATIV. Har ar mitt recept pa losgodis, utomlandsversionen:



Steg 1: Kop tre olika sorters fardigpaketerade godisar. Eftersom man fick tre for £1, valde jag har Wild Strawberries, Fizzy Dummies och Jelly Beans (aterkommer med recension).



Steg 2: Blanda i en skal. Avnjut med tea of choice (jag gillar pomegranate-raspberry).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback