Uni yet again

Idag planerar jag att bara ga pa forelsaningen och skippa seminariet (naughty naughty), eftersom jag maste till banken. Jag kan verkligen inte skjuta upp det langre nu, masta betala in checken. Hoppas inte det ar tre timmars vantetid som det var forra gangen bara. Fingers crossed for in-fixa-ut (haha tror jag pa det sjalv? Engelsk byrakrati ar ett helvete for en utlanning).



Da min gra mossa gick forlorad pa bussen blir det ryss-mossan idag. Mannen skrattar at mig nar jag har pa mig den har. Hoppas inte mina kursare gor det. JAG AR COOL DAMMIT.

Kommentarer
Postat av: cindy

Håller tummarna att det går fort. Jag ska oxå till banken senare, lär ju få vänta ett tag, ska inne i city och efter fem, rusnings tiden gissar jag :S

2010-02-26 @ 10:10:49
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback