Tuck your shirt in!

Hemkommen fran dagens lilla utflykt, det blev en kort sadan. En otalig, uttrakad och gnallig man kan dra ner vilket shoppinghumor som helst, sa det var typ in-kopa-ut som gallde. Han fick sina skor i alla fall, riktigt snygga trainers i skinn fran Topman.

Stackarn har varit tvungen att kopa en helt ny garderob nu nar han borjat undervisa, eftersom i detta auktoriteternas land ska larare vara propert kladda, skjorta och helst slips. Inga jeans, inga gympaskor, inga huvtrojor. Detta inkluderar da aven bildlararna (min kille), vilket ar hogst besynnerligt. Det ar ju som att be idrottslararna komma till jobbet i kostym och slips varje dag? Men kladkoder tar man pa blodigaste allvar i detta uniforms-alskande England.



Nu ska jag forsoka ta tillvara pa min koffeinkick, och forsoka ordna upp (den helvetes) uppsatsen innan det ar dags att fixa middag. God help me.

Kommentarer
Postat av: Mici i USA

Tack för din kommentar, mycket bra sagt! Vad jobbigt att du fick en dålig familj i början, men du har det bra nu va?



Min familj är super. Det kommer nästan bli jobbigt att åka härifrån om 4 mån =)

2010-02-20 @ 18:48:01
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback