Sunny day

Herregud vilken hurtbulle jag kanner mig som idag, jag vaknade och kande mig nastan utvilad! Och pa relativt gott humor! Det kanske ar de dar zink-tillskotten som borjar funka?

Sa nu ar det bara att gora det basta av den soliga (och nastan varma) dagen. Jag har redan varit och handlat (och gick lite minus i hurtigheten nar jag kom hem och markte att jag glomt kopa toapapper), och nu blir det en kaffe the size of my head och uppsatsskrivande. Jobba jobba.

Far se hur lange det har varar. Det ar mojligt att jag kanner mig sjalvmordsbenagen ikvall, for att balansera ut humoret lite.



London-typisk rod telefonkiosk, funnen vid kyrkan i Seven Sisters. Folk kollade pa mig som om jag var en efterbliven turist som kommit vilse och hamnat i den minst turistvanliga fororten i hela London.

Kommentarer
Postat av: Frida

Läs böckerna, lovar att du kommer att fastna!

2010-02-19 @ 18:38:21
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Frida

... på engelska!!!

2010-02-19 @ 18:38:37
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback