Samedi

Det blev inget stadat igar kvall, mannen var helt slut nar han kom hem och somnade halv nio, efter att knappt atit middagen jag lagat for att han atit sig matt pa smorgasar precis innan. Jag var inte imponerad. Sa jag satt uppe till tolv och lekte med Picasa:



Idag ska jag bara plugga liiiiiiite grann, och sen slappa jarnet. Jag behover vara lat. Jag behover kolla pa ytliga filmer och ata choklad mitt pa eftermiddagen. Mannen ska ut med nagra kompisar sen, sa det blir till att kolla pa SATC utan att nagon gnaller, oh yes baby. Jag planerar inte att ga utanfor dorren alls idag.

Sa nu far hyresvardinnan se till att komma hit, jag maste get on med slappandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback