Off to uni we go

Mandag (IGEN) och skola alldeles strax. Inte daligt segt att komma upp imorse, da jag inte lyckats somna forran vid tva nagon gang. Igar morse rakade namligen bade jag och sambon sova till klockan TOLV (!!), sa min dygnsrytm ar lite uppfuckad. Jag har inte sovit till klockan tolv sen jag var typ nitton, och jaklar vad det kanns som man slosar bort dagen! Men utvilad vart man ju iallafall, med rage.



Bad hair day, sa det blir till att kora med harband. Annars grymt trist dag som vantar, massa skola och en jakla massa regn. VARFOR oh varfor ska det regna just mandag morgon nar det varit soligt och nastan tio grader hela helgen? Jag hade ju tankt inviga ballerinaskor for forsta gangen i ar ju.

Men nejnej, det blir till att plocka fram paraplyet. Eller just det ja, jag ager ju inget paraply. Det ar en san dar grej som ar sa himla trakig att lagga pengar pa, och bara liksom aldrig blir av.

Men note to self: JAG BOR I LONDON, och paraply ar en livsnodvandighet har! Om man typ inte vill utveckla simhud mellan tarna eller do i kronisk lunginflammation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback