Nejmen, whops..

...jag vet inte hur det hande, men den har klanningen ville promt folja med mig hem igar. Jag hade lovat mig sjalv att INTE shoppa forran jag skrivit klart forsta uppsatsen, men vad ska man gora liksom, den SKREK till mig. Och for £7.99 ar det ju ohyfsat att avsta. Ursakta skakig bild, men jag hade en otalig man vantande utanfor sa lite stressad kande jag mig.



Kande mig lite lite lite sugen pa den har kjolen ocksa, men den kandes inte helt hundra i passformen (eller sa ar det min kropp som ar felmonterad), sa den fick stanna kvar. Valdigt synd, snygg som as ar den ju.



Sa nu - INGEN mer shopping. Inte forran jag far nasta CSN-utbetalning, och da ar det var-sommarklader som ar prio ett. INGET MER SVART ELLER GRATT. Damn right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback