Nackdel...

...med att bo i London: MOSS.

Jakla ackliga gnagare som sprider bakterier och ater ens mat och bajsar pa ens golv och i ens skap. Och pa natterna hor man hur de springer omkring i vaggarna pa sina sma gnagarfotter. Jag svar att jag hor dem ANDAS darinne ocksa.

Innan jul kastade mannen ut tva genom fonstret (javligt dalig ide enligt mig, fattar han inte att de bara kommer springa rakt in i huset igen?), mosade en med kastrull och satte ut en vid soptunnorna. Efter det var det ganska lugnt ett tag, men nu ar de har IGEN!

De gillar koket, antagligen for att det finns mest smulor dar. De bajsar overallt. Ofta nar man tander lampan i koket pa kvallen ser man en liten svans slinka undan bakom kylskapet. Eller sa star de helt stilla nagra sekunder och liksom bara stirrar pa en, och sa swooosh satter de fart over golvet och forsvinner. Jaklar vad snabba de ar.

FRUKTANSVARDA djur. Jag hor en krafsa omkring inne i vaggen i detta nu och jag ryser. Ackel-bakteriespridande-pest-djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback