Morning routine

Gooood lordagsmorgon!

Har borjas det lugnast mojliga med kopp te och Saturday Kitchen pa ettan. Jag ar inte ett massivt fan av vanliga matlagningsprogram, men det ar himla kul att se b-kandisar laga lax och vispa ihop omeletter pa tid. Och sa far folk ringa in och stalla matlagningsfragor till experterna, som Keith from Blackpool som undrar vad man kan gora med forell och Julia from Kidderminster som undrar hur man gor for att chokladen inte ska kladda nar man gor efterratt.

Det retar aptiten lite dock, sa nu haller mannen pa med frukost. Det blir egg mayo on toast, yummers. Sana har morgnar far mig att kanna mig skont medelalders, och jag SKAMS INTE!

Det ar ett tecken pa inre mognad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback