Aktivitet

Jag trottnade pa gamle Foucault och fick ett ryck att stada badrummet. Och nar man anda ar i ett cleaning-state-of-mind ar det ju lika bara att bara folja med flowet liksom, sa jag fortsatte med att STADA GARDEROBEN.

Jag kommer inte ihag nar jag gjorde det senast, och det sag ut som slaget vid Somme:





Men se vad lite rensning kan gora!





Dessutom har jag noterat att jag ager enbart svarta skor:



Jag kanner den underbara duktighets-kanslan infinna sig.

Och hemmafixdagen ar inte slut an, det blir nog en liten tripp till Ikea i eftermiddag. Jag funderar pa en krukvaxt?

Kommentarer
Postat av: Pelda

Hejhej.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-06 @ 19:05:37
URL: http://designbymoii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback