I valet och kvalet

Den har var jag inne och klamde pa bade en och tva ganger pa Topshop haromdagen.



Verkligen HUR TJUSIG som helst, underbart material, har den dar perfekta rosa fargen, lite lagom vintage-shabby-chic, och skulle se alldeles stunning ut tillsammans med den dar imaginara perfekta skinnjackan jag fortfarande inte hittat (men banne mig ska finna innan varen).

Allt verkar alltsa tyda pa att jag borde inforskaffa denna lilla delight of a dress.

MEN den ar helt olik vad jag brukar ha pa mig. Jag vet inte om jag passar i rosa nu nar mitt har ar typ rodblont. Jag har redan en rosa (dock blommig) klanning som jag nastan aldrig anvant eftersom jag inte kanner mig hundra bekvam i den. Jag ar radd att jag ska se ut som sockervaddsfluff alternativt femaring pa kalas. Dessutom kostar den £45, det ar nastan tre veckors matbudget (hej jag ar vuxen).

MEN DEN AR JU SA HELVETES SNYGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback