I am godis-svullo

Jag kan efter gardagens svullande konstatera att engelskt godis inte alls kan mata sig med svenskt. Jelly Beansen var riktigt ackliga, sa dem fick mannen ata upp. Wild Strawberries var helt okej, lite lagom sura men med lite eftersmak av rengoringsmedel (Ajax?). Fizzy Dummies var dock riktigt goda, precis perfekt sura.

Dock skulle jag kunna ge vad som helst for sana dar roda sura band, sana dar rosa/bla sura flaskor och salta skruvar. Jag ar frestad att ge mig pa min SISTA pase Djungelvral som mormor skickade for ett tag sen.

Men den tar jag nog ikvall, som beloning efter att jag last bockerna till nasta vecka. Forst ut har vi 'Documentary and the Mass Media'. Woopeee typ.

Kommentarer
Postat av: pelda

Hejhej.

Fin blogg.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-05 @ 15:46:54
URL: http://designbymoii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback